Hallo, Hoe kunnen we u helpen ?

Vind hieronder uw antwoorden op de meest gestelde vragen.

Algemene Vragen - Bestellen-

Door het klantenformulier in te vullen onder het kopje “inloggen”, vervolgens kiest u “account aanvragen” wanneer u dit heeft gedaan nemen wij z.s.m. contact met u op.

Door ons te mailen of bellen daarna krijgt u z.s.m. een loginmail.

Wij zijn een groothandel voor Horeca en slijterijen, mocht u opzoek zijn naar iets speciaals en dit per verpakkingseenheid willen afnemen kunt u altijd contact met ons opnemen en dan kijken we samen naar de mogelijkheden. U kunt mailen naar info@melgersdranken.nl of bellen naar 023-5315884.

Wilt u als particulier minder dan een verpakkingseenheid bestellen willen we u doorverwijzen naar onze vrienden van Foeders Online > www.foeders.nl

Geeft u een feestje en wilt u drank bij ons bestellen en- of een tap huren? Bel of mail ons voor de mogelijkheden. U kunt mailen naar info@melgersdranken.nl of bellen naar 023-5315884.

Wanneer een artikel niet op voorraad is kunt u deze meestal bestellen en komt het artikel in backorder, houd er wel rekening mee dat levertijd van dit artikel langer kan zijn dan u van ons gewend bent.

Staat het prodcut dat u wilt bestellen niet online dan hebben wij het (tijdelijk) niet op voorraad. U kunt dit dan in de opmerkingen meegeven waarna wij ervoor zorgen het zsm in huis te hebben.

U kunt in uw account meerdere ''favorietenlijsten'' aanmaken. Handig als u vaak dezelfde producten opnieuw besteld bij ons.

Wij hanteren geen mininum bestelbedrag voor omzetgebied Haarlem/Amsterdam. Daarbuiten vragen wij u om minimaal 4 dozen of 2 fusten af te namen.

Betalingswijze

Als nieuwe klant krijgt u de optie om te kiezen voor Contant/ Pin bij levering of voor automatisch incasso.

 

Als u online uw bestellen plaatst krijgt u achteraf altijd de factuur.

Wanneer u een creditfactuur heeft ontvangen kunt u dit zelf verrekenen met openstaande posten. Wilt u toch liever het bedrag terug gestort hebben ? Neem dan contact met ons op. U kunt mailen naar info@melgersdranken.nl of bellen naar 023-5315884.

Betaalt u via incasso dan zal uw creditfactuur automatisch worden verrekent.

Ja u kunt zowel pinnen als contant betalen, u dient dit wel vooraf aan te geven. U kunt dit aangeven in de opmerking als u uw order plaats.

Levering

Wij leveren met onze eigen distributie in ons levergebied, kijk daarvoor bij onze levergebieden.

Daarnaast werken wij met een transportpartner als u graag onze producten geleverd wil hebben buiten het levergebied. Vraag daarvoor naar de mogelijkheden.

 

onze voorwaarden kunt u vinden in de winkelwagen onder het kopje: Algemene voorwaarden.

Wij rijden met meerdere eigen bussen, misschien dat u ze weleens heeft zien rijden.

Daarnaast werken wij met vaste betrouwbare chauffeurs die altijd hun best doen om u op de juiste manier te beleveren.

Retourneren

Heeft u iets verkeerds besteld of u bent niet tevreden over een bepaald artikel en u wilt dit retourneren? Geen probleem! Uiteraard moet de tht-datum nog wel toereikend zijn. Neem gerust contact met ons op. U kunt mailen naar info@melgersdranken.nl of bellen naar 023-5315884.

Neem contact met ons op, u kunt mailen naar info@melgersdranken.nl of bellen naar 023-5315884. We zullen dit fust retour nemen met een klachtenformulier. Vervolgens nemen wij contact op met de desbetreffende brouwerij of leverancier, wanneer er akkoord is gegeven voor een creditfactuur zult u deze ontvangen.

Onze excuses! We doen ons best alles zo goed en snel mogelijk te leveren. Neem contact met ons op en we zullen het z.s.m. oplossen. U kunt mailen naar info@melgersdranken.nl of bellen naar 023-5315884.

Staat uw vraag er niet tussen ?

Als uw vraag nog niet beantwoord is neem dan contact met ons op